IKAROV натурална българска козметика

ИКАРОВ е българска компания, основана през 1991 година, а през 1992 е първата, която предлага бадемово масло на българския пазар. Тя създава 100% натурални продукти и е утвърдена марка, не само в България, а и в Цетрална и Източна Европа. Има разнообразие от козметични серии за лице, тяло, коса и нокти.

Преди известно време ИКАРОВ ми предостави възможността да тествам част от техните продукти и в следващите редове ще ви покажа кои са те, както и мнението ми за тях.
Приятно четене!


1. Почистващ двуфазен лосион за лице

Обожавам флорални продукти, а този лосион ухае уникално на роза! Състои се от два компонента - флорална вода от Роза Дамасцена и масло от жожоба Golden. Използвам го сутрин и вечер на чисто лице преди да нанеса следващите стъпки от ежедневната ми рутина, като преди употреба хубаво разклащам бутилката, за да се смесят двете съставки и нанасям с памучено тампонче. Също така може да се използва и за отстраняване на грима. Справя се чудесно и с отстраняването на водоустойчив грим. Харесва ми фактът, че не дразни по никакъв начин на очите (а това за мен е важно, защото рядко намирам продукти, които не ми дразнят на очите). Кожата на лицето ми се чувства подхранена и тонизирана благодарение на този лосион. Определено си заслужава!

2. Органично масло за тяло от ший обогатен с портокал и ванилия

Още при отварянето на това масло се влюбих в комбинацията му от аромати. Невероятно ухание, което определено ще ви заплени. Обогатено е с портокал и ванилия, както и масло от кокос. Маслото е мултифункционално, като може да се нанася както на тялото, така и на лицето, но аз лично предпочитам да го използвам само за тяло. Консистенцията му е много мека и се топи при допир с кожата, като я прави мека, гладка и еластична. Единствено е нужно малко повече време, за да попие хубаво в кожата. 

3. Балсам за ръце с портокал и ший

Отново продукт със страхотен аромат, обогатен с органични масла от ший и портокал. Използвала съм техния балсам за ръце с мента и шоколад, който също много ми допадна, но за разлика от него, консистенцията на този е много по-мека и се нанася сравнително по-лесно. Изключително добре хидратира и подхранва кожата на ръцете и е много икономичен продукт, защото е достатъчно съвсем малко количество за тази зона на тялото. Балсамът е предназначен за нормална и суха кожа.

4. Стимулант за растеж на косата

Много хора се оплакват от косопад през есента и понякога аз също съм една от тях. Продуктът е създаден чрез добавяне на активни съставки към база от бадемово масло, а активите съставки са абсолю от коприва и бял равнец, етерични масла от роземарин, лавандула, лимон, гераний, иланг-иланг и натурален екстракт от розмарин. Много приятно изненадана съм от този продукт, защото дори още при първите използвания забелязах, че по четката ми за коса има сравнително по-малко косми, а след няколко ползвания ефекта е вече доста по-видим и усещам косата си по-бляскава и здрава и дори не се омазнява толкова бързо както преди. Използвам го всеки път преди баня, като втрия в корените и изчаквам поне 30 мин преди измиване на косата. Продуктът е предназначен за суха и нормална коса.

5. Стягащо масло за тяло

Маслото обещава да ремоделира и оформи контурите на тялото, да хидратира кожата и да стегне и подобри еластичността й. Състои се от следните активни съставки - етерични масла от лавандула, пачули, лимон, розмарин и черен пипер (благодарение на което има детоксикиращо действие), както и натурални антиоксиданти - екстракт от розмарин, витамин Е и С и растителен лецитин. Не мога да кажа дали има видим ефект, но при нанасяне усещам до някаква степен кожата си по-стегната и хидратирана. Харесва ми, че много бързо попива в кожата. Нанасям го всяка сутрин и вечер преди лягане в областа на бедрата, седалището и корема с масажиращи движения.

6. Подхранващ серум за нокти и кожички

Серумът е създаден чрез добавяне на витамин РР и други активни съставки, като натурални етерични масла от лимон, грейпфрут, цитронела и розмарин, както и натурален екстракт от розмарин към база от бадемово масло. Продуктът обещава да подхрани ноктите и кожичките около тях, да заздрави и намали чупливоста,да помогне против разслояване и да стимурила разтежа на ноктите, като ги направи по-бляскави и красиви. Има приятен и свеж аромат на мента. Не мога да дам обективна оценка как би се справил с моите нокти, понеже на този етап съм постоянно с гел лак, но го нанасям върху кожичките около тях, като оставям да престои 15 мин. Имам лошия навин да си гриза кожичките, който се опитвам да премахна и по този начин са станали по-твърди, но след употребата на този серум определено виждам разлика, по-мекички са и вече все по-рядко посягам към лошия навик. 😁


Благодаря ви, че стигнахте до края на моята блог статия! Надявам се да ви е била интересна и ще се радвам да ми споделите използвали ли сте продукти на ИКАРОВ и кои са любимите ви?
Очаквам ви тук 👉 Инстаграм 👈


Коментари