WIBO cosmetics - DODIS

 Здравейте, прекрасни!

В тази статия ще ви споделя за една нова за мен марка, както и нова за българския пазар - Wibo - полска марка предлагаща декоративна козметика на бюджетни цени, която много бързо успя да ме спечели с качествените си продукти! 

Продуктите, за които ще прочетете в статията, ми бяха предоставени за тест от екипа на Dodis.bg и несъмнено мога да кажа, че открих много нови любимци, които със сигурност ще продължа да използвам и в бъдеще! 

П.П. Линкове към всеки един от продуктите ще откриете, като кликнете на техните имена в описанието, оцветени в различен цвят.


Палитра сенки за очи Go Nude Heartbreaker



Палитрата Go Nude Heartbreaker съдържа страхотна комбинация от 12 много добре пигментирани нюанси - 8 матови сенки и 4 блестящи. Комбинация състояща се от бургундски и розови цветове, както и медни и златисти нюанси, подходящи както за дневен, така и за вечерен грим. Нанасят се с лекота, а преливането на цветовете става изключително лесно и бързо. Палитрата е с удобно огледало, както и четка с два края, изработени от естествени материали, за един перфектен опушен грим. 


Прахообразна пудра Baking Wibomood

Винаги съм в търсене на нови и нови продукти за, които да матират моята мазна кожа за колкото се може по-дълго време. Именно подобен тип прахообразни пудри са най-подходящите според моя опит и ги предпочитам пред останалите. Те са идеални за техниката "baking". 

Прахообразната пудра #Wibomood перфектно матира и прикрива несъвършенствата на кожата ми в продължение на часове, оставяйки кадифено покритие! Цветът й е универсален и се адаптира към всякакъв тон на кожата. Пробвала съм много бюджетни пудри и бих казала, че тази е една от най-добрите сред тях.


Очна линия молив Million Dollar


Очната линия Million Dollar успя да ме спечели моментално не само с елегантната си и стилна визия, но и с изключително прецизната си и дълготрайна формула! Тя е с много тънък връх и гладка структура, с които рисуването на очна линия става бързо и с лекота. Цветът й е много наситен черен, изсъхва на секундата и няма никаква опасност от размазване (дори и когато без да исках си бях потъркала очите, неосъзнавайки, че съм с грим, тя си стоеше на място!). Стояла съм с очната линия над 16ч. и промяна също нямаше! Препоръчвам с две ръце! Използвам я всеки ден вече над един месец и все още е супер пигментирана! 



Спирала за обем на миглите Drama Volume


Спиралата Drama Volume е с интензивен черен нюанс, придаващ идеален вид на миглите. Тя е с прецизна четка, която покрива всяка от миглите, перфектно ги сресва и ги прави като ветрило, без да ги слепва, без образуване бучки, не оставя усещане за тежест върху миглите и не се размазва. Топ продукт на много добра цена!


Мултифункционален молив за вежди 3в1 Stylist


Автоматичен молив Stylist за вежди е с два края: единият е тънък и прецизен за рисуване на дребни детайли като линии, подобни на косъмчета, а другият е триъгълен, с който се оформят веждите в желаната форма, както и за запълване на празните участъци. Моливът има и гребенче за сресване на веждите. За съжаление цветът Soft Brown се оказа малко по-светъл за мен, но предлагат и по-тъмен цвят Dark Brown.


Прахообразен хайлайтър Selfie Pink


Прахообразния хайлайтър Selfie Pink е с много фини частици в нежен розов нюанс, които подчертават естествения блясък на тена на кожата. Той е наситен и много пигментиран, и е нужно съвсем малко количество от продукта за всички зони на лицето, а именно : скулите, вътрешната част на очите, върха на носа, над горната устна и под веждите. Марката предлага и прахообразен хайлайтър Selfie Gold в златист нюанс.


Серум за растеж и подхранване на мигли Lash Maker


Серумът Lash Maker съдържа екстракт от нар, който подхранва и регенерира миглите, както и биматопрост, който подобрява състоянието им и ускорява растежа им. Неочаквано за мен, след месец ползване ефектът, който забелязвам е, че миглите ми изглеждат по-гъсти и вече не ми падат толкова косъмчета, както преди.



Благодаря Ви dodis.bg, че ме запознахте с марката Wibo! Благодаря и на вас, моите читатели, че стигнахте до края на моята блог статия! Надявам се да ви е харесала и ще се радвам да ми споделите вашите впечатления тук или в моя Инстаграм профил @vennydoneva, ако решите да пробвате продукти на марката. 










Коментари