BelleBox месец октомври

 


BelleBox е абонаментна месечна кутия, която включва няколко продукта в комбинация с декоративна козметика и козметика за грижа за лице, коса и тяло.

Това е моята втора кутия до сега, като успяха да ме спечелят още с първата си кутия за месец септември, но тази за месец октомври бе още по-добра от предходната и се влюбих във всички продукти в нея.

Започвам с продукта, който най-много ме впечатли, а това е пилинг гелът на корейската марка Vitamasques. За пръв път използвам подобен тип ексфолиант за лице и съм много приятно изненадана. Той нежно почиства порите, премахва мъртвите кожни клетки и прави кожата гладка, свежа и супер мекичка на допир, като бебешко дупе. Обогатен е с екстракт от ананас и ензим от папая, подходящ е за всеки тип кожа и е cruelty free.

 Другият продукт, който използвам абсолютно всеки ден е тази сладка мини палитра Vanilla Mocha на британския бранд Mayy Beauty, която е с много красиви есенни цветове, перфектни за създаване на ежедневна или вечерна визия. Състои се от 4 матови сенки и 1 с блестящ завършек. Доволна съм от пигментацията на сенките, имат високо съдържание на витамин Е, както и хиалуронова киселина в състава си. Палитрата е веган и cruelty free.

Update 2023: Като ви казвам, че я използвам абсолютно всеки ден, не си правя майтап.. след като се докоснах до тази палитра, си купих още 4 бр. от същата и продължавам да я използвам!

От скоро разбрах за бранда Brave.New.Hair. и се вълнувах да пробвам техен продукт, за да видя дали косата ми ще го хареса. Не само хареса маската от серията им Reboot, а се влюби в нея! Косата ми стана супер мекичка и гладка, а точно този ефект търся в продукти за коса. Със сигурност Brave.New.Hair. привлякоха моето внимание, а продуктите им също така са веган и cruelty free.

Напоследък доста нашумяха продуктите на Mudmasky и се радвам, че чрез кутията на BelleBox успях да пробвам един от тях. Това е тяхната дневна маска за лице, която е специално създадена за нуждите на кожата през есента. Благодарение на високото си съдържание на прясно изцеден сок от листа на Алое Вера чувствам кожата си супер хидратирана през целия ден.

Обожавам sheet маски и бях толкова развълнувана, когато видях тази на корейския бранд Vitamasques, че веднага си я сложих на лицето и се насладих на приятния й аромат на ананас и папая. Маската е с добавени витамин Ц и хиалуронова киселина, които хидратират и освежават кожата на лицето.

В кутията имаше и тестер дневен крем за лице Glow, който е бестселър на българския бранд RumiCosmetics, за който не бях чувала до сега. Формулата му включва комбинация от екстракт от зелен орех и сминдух, хиалуронова киселина, пептиди от авокадо и натурални масла, които правят кожата гладка, хидратирана и еластична и помага за производството на колаген. Единствено ми се щеше продуктът да не е тестер, защото е страхотен!


Ако си падате по кутии пълни с козметика тип Mistery Box, ви препоръчвам да пробвате тази на BelleBox, сигурна съм, че няма да останете разочаровани 😍

Благодаря ви, че стигнахте до края на моята блог статия, ако имате някакви въпроси към мен или друго, ще се радвам да ми пишете ТУК ❤

Коментари